dummadumma busstider!

god kväll, sitter i sovrummet & kollar på scrubs. är rätt trött så ska nog nana kudden snart.
har inte gjort så mycket idag, jag & nicklas skulle åka till tingsryd där mamma & mormor är med husvagnen , men den duktiga hemsidan lanstrafikenkronoberg.se har inte ändrat busstiderna till sommar tiden så självklart satt vi på busstationen i en timme helt i önödan för det kom ingen jävla buss! bussen som jag kollade upp gick vid tio över ett , men den riktiga buss tiden var egentligen vid kavrt över tolv. blev ett aning irriterad i typ två timmar!
gick och satte oss på olé ett tag sen & efter det gick vi till sport&motor för nicklas skulle hämta sin fiskelina som var sönder, men i stället fick han en ny, får se om den funkar som den ska. Sen jag jag spelat tv-spel & gick sen en runda ner till torget med adde & anna. Fick också hem addes abtronick idag, sk testa den & se om den funkar, se om det blir någhra magmuskler & fastare rumpa som dom säger på tv-shop.

men nu ska jag hoppa i säng & sova, har varit en jobbig dag! hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0