hjärtat slår sällsynta slag

Nu är jag och nicklas hemma ifrån tingsryd & borta ifrån att hjälpa till med husvagnen. Det blev satans varmt & efter ett tag svettigt och sjukt jobbigt att bara röra sig. Men nu kommer några bilder ifrån dagen färd.

mormor torade av alla skitiga gammla stolar som har stått nere i wärkstan

nicklas fixade nästan allt

mamma hjälpte också till.

såhär såg det ut när det väl blev klart. rätt så mysigt kan jag tycka, vi ska nog åka dit till helgen, eller imorgon eller något.

Imorgon så ska jag kolla på den nya harry potter & halvblodprinsen med tjejerna, det ska bli spännande , är verkligen sugen på att se den! Men nu ska jag göra lute kvällsmat till mig & nicklas sen blir det nog att gå och sova. var uppe tidigt idag med & imorgon ska jag sova ut det bestämmer jag nu. 

God natt på er, hej då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0