i can see youre halo

hej , klockan är halv tio & jag har kollat runt på min egen bilddagbok i ungifär en timme, någon som hade komenterat en bild ifrån 2007 så har kollat egenom  alla bilder framåt. vilka roliga minnen som ploppar upp när man gör så, haha & hittade en massa pinsama bilder på mig själv & en MASSA pinsama texter som jag inte ens kommer ihåg att jag har skrivit eller vad det var som fick mig att känna så när jag skrev :s men det är alltid kul att läsa.
Men som sagt klockan är halv tio & det är en dag imorgon med & jag ska jobba hela dagen så dax för mig att krypa ner i sängen bredvid nicklas & sova.
ni får ha det bra.
måste bara dela med mig av en bild jag hittade på mig själv, på denna bilden är jag fjorton tror jag

jag har varit sexig en gång i tiden jag med, när jag ser denna bilden funderar jag på att börja sminka mig ordentligt igen, men tänker samtidigt att jag skrämmer väl nicklas & tjejerna i min klass om jag gör det, dom har aldrig sätt mig så hahah men det kan bli roligt det med, ska nog göra det, i alla fall någon dag ;D the old me is back!
SOVGOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0