i could understand

hej. vaknade när nicklas gick till jobbet idag vid sex, men somnade om & vaknade senare av att mamma väckte mig, hon är nämligen hemma ifrån husvagnen. eller hon var det hon har åkt tillbaka igen. men innan hon åkte tillbaka så kom nina till älmhult så vi åt frukost '& fikade på deres efter jag stegit upp & tagit ut pip. Efter det åkte mamma & jag och nina gick runt i affärer i någon timme sen skulle hon åka hem & förlova sig med magnus, haha Grattis på dom :). så jag gick hem, efter en stund kom nicklas hem ifrån jobbet men han gick lika sanbbt igen, han skulle åka någonstans 20 mil härifrån & köpa en derbi GPR. Så jag har varit ensam hemm nu sen tre i eftermiddags & klockan är nu åtta, ni kan ju tänka er hur roligt jag har haft det. men nu ska jag gå & koka lite kaffe & sen kolla på my boss's doughter & vänta på att nicklas ska komma hem, han borde vara hemma om två timmar eller nått.

denna är det som han köpte, rätt fin. men jag kan själv tycka att det är onödigt. men det är hans pengar :| Puss på er

Kommentarer
Postat av: mimmielofsson

hejsan, vad fin den var :)

asså den på bilden ;)

kram :D

2009-07-24 @ 20:08:17
URL: http://mimmielofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0