kuk

klockan är 12.27 & redan så är denna dagen den värsta på länge, jag orkar ingenting & vill inte göra något heller. vill bara krypa ner under tecket & stanna där tills nästa vecka. men så bra blir det inte, ska gå på bio ikväll men är inte ett dugg sugen på de heller längre. nicklas är inte hemma han sitter hemma hos adde och anna sen ska dom åka till markaryd och fiska hela dagen inte för att jag vill följa med på det heller, men det hade nog kännts bättre om nicklas var hemma. jag har inga pengar på min mobil så jag får inte tag i någon heller. tänkte jag skulle ringa till pappa och övningsköra lite men nej nej då är pengarna slut. så istället ska jag nu linda in i mig i mitt tecke och sätta mig på balkongen ock röka alla som sex ciggaretterna jag fick.
ha en tråkig dag... jag ska

Kommentarer
Postat av: emelie

måste ladda upp dom på youtube innna:P

2009-07-15 @ 17:23:17
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0