mikael jackson´s minneslund

hej igen, sitter & tittar på mikael jacksonnminneslund nu, den sänds direkt ifrån Los Angeles tror jag. Det är rätt sorgligt måste jag medje. En massa känsisar eller man kanske ska säga hans kompisar håller tal om honom & för honom. Det är sjukt mycket folk där , dom är inne i en super stor arena , måste vara mins 20 000 människor där inne. Martin luther kings sonson & sondotter höll nyss tal :s nu är det någon kongressledarmot som talar.

vi åkte till ikea direkt efter att jag slutat skriva det förra inlägget & handlade en MASSA saker till husvagnen, täcken, kuddar, tallrikar, glas, snappsglas, ljus, servetter, skolar, slevar & en massa annat. Plus att vi glömde en del så vi ska åka & handla någon dag sen igen. Nästa vecka så ska mamma & mormor iväg med den, tror dom ska till hällevik, vi låg alltid där när jag & mina syskon var mindre. Sen till nästa helg om nicklas är ledig så ska vi nog ta tåget ner & vara där över helgen. om det blir fint väder vill säga.

men nu ska jag fortsätta titta & sen ska jag hoppa in i duschen snabbt som tusan sen sova. HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0