nicklas

hej, vaknade av att pappa ringde i morse & vill egentligen inget speciellt. steg sen upp tog ut pip , hjälpte  mamma bära ner en massa saker i bilen för hon skulle åka tillbaka till husvagnen & köpte sen frallor till mig och baby.  kokade lite kaffe och släpade upp nicklas ur sängen sen åt vi frukost. Gjorde sen ingenting tills tur två då vi följde med fidde fia matte anna adde & tommy först till kristianstad & sen till immaln eller vad det hette, åt på mcdonalds i kristanstad & spelade sen vollyboll i immaln, eller dom gjorde jag kollade på, hade ingen lust att smuttsa ner mig i den blöta sanden.
Nu ät vi hemma och klockan är halv nio, ska ta och äta kvällsmat nu & sen ska jag krypa ner i sängen bredvid nicklas som sspelar tv-spel. här kommer lite bilder innan jag går :)





SOVGOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0