now i wonder

he, nicklas han har jobbat hela dagen idag & jag har varit hemma. Men tycker ändå att jag haft och göra, har damsugut & skurat golven i hela lägenheten, vilket var rätt jobbigt för vi har en rätt stor lägenhet med många rum & en dammsugare som väger 20 kilo. Sen hgar jag gjort fläskfile i ugnen & kokt potatis, sprungit ner med lite mat till nicklas & sen handlat & tvättat två maskiner, plus att jag har bakat & varit ute med pip tre gånger idag :) så jag har haft och göra nästan hela dagen.

min älsklings lizzette ringde mig innan med då blev jag super glad! bestämmde att jag skulle komma hem till henne i veckan, blir att ta tåget :) jag tycker om att åka tåg.
men nuy har jag inte tid att skriva mer , ska springa ner till netto & hämta en cdspelare som jag & nicklas ska köra till tingsryd nu ikväll, blir väl att komma hem sent ikväll. & imorgon ska jag upp tidigt fö jag ska åka tillbaka till tingsryd & gå på marknad med nina magnus my mamma mormor mia mimmi & janne, gud vad många M det blev hahaha , men nu ska jag pysa, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0