Puss

hej & god morgon. klockan är kvart över ett & jag har varit vaken i ca en timme. tog ut pip när jag vaknat & tog sen en macka, & nu har jag bara suttit här ett tag. kollar på reprisen av family guy.
jag & nicklas åkte ut till boastad igår eftermiddag med adde & anna. när vi kom ut så åt vi lite glass & killarna + anna fixade med dennis & annas mopeder. Efter någon timme när hampus väl kommit så gick vi ner till vattnet för att bada med det började åska så vi ångrade oss. Sen fiskade vi lite & sist så åt vi lite middag. Åkte hem sen runt halv tio. somade sen runt tolv halv ett.
annars har det inte hänt så mycket så har inte mycket mer att skriva. Ska springa ner till nicklas som jobbar & säga hej sen gå hem till mormor , känner att det var ett tag sen jag var där.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0