SHOPPA!

hejhej,m steg upp runt nio idag, tog ut pip åt lite frukost ,diskade & plockade undan lite & kokade sen kaffe & väckte nicklas. spelade lite tv spel & hej hopp så var klockan halv ett, då kom nina & plcokade upp mig sen körde vi till balders hage där vi skulle möta mamma & få bil nycklarna till min bmw. körde sen till ljungby & sålde min bil ! det var på tiden. känns gött att inte behöva ha den att tänka på längre. & vad fick jag när jag sålde bilen , jo pengar & vad gjorde jag med dom? jag tog dom till växjö & köpte upp nästan hälften på kläder :D det känndes riktigt bra! så nu har jag tretton nya klädesplagg & ett bar nya skor :) kunde blivit mer men tiden räckte inte till, affärerna stänger ju vid sex. men här kommer lite bilder på det jag har handlat idag. Puss
kameran som jag använder är dock inte den bästa så kläderna ser typ smutsiga ut men det är dom inte.


tre linnen & en t-hisrt till nicklas & en kjol & en tröja med trekvartsarmar till mig.


en klänning & en liten jacka + en kjol

ett par leggins ett skärp & ett linne.

sist men inte minst dessa underbara skor !
förutom detta så köpte jag hårfärg & lite kläder till mysan också, plus bensin pengar & mat på mcdonalds , så nu behöver jag inte göra av med pengar på ett tag , förhoppningsvis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0