So I hung my head and cried.

hej & välkommna.
idag steg jag & nicklas upp runt 11, åt lite frukost  & spelade tv-spel & bara vilade ett tag, gick sen ner på ole där adde & anna var. efter det så började nicklas jobba då var klockan tre, jag gick upp & spelade lite med tv-spel. sen fick jag ett ryck & började göra mat , sprang ner med mat till nicklas åt sen själv & efter det började jag städa & öva på att gå i mina klackar & det gick faktiskt riktigt bra, haha hade dock ont i fötterna sen :s men det är sånt man får ta, vill man vara fin får man lida pin som dom säger ;). annars så har jag inte gjort så mycket.
Hoppas på att nicklas kan fixa någon som vill köra till tingsryd när han har slutat, vill åka till mamam & mormor i husvagen & komma bort ifrån älmhult ett tag. tänkte att vi kunde vara dör i två dagar, för nicklas han är lite ledig, så vi kan göra något vettigt av våran tid i stället för att fiska & spela tv-spel hela dagarna. vill även förbättra solbrännan ;D.

men nu ska jag fixa mitt hår eftersom jag duschade innan & sen ska jag bara vänta på att nicklas kommer hem.
ha det bra PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0