tivoli

gick hem ifrån jobbet igår runt elva & följde med nina magnus östlund & my till kiviks marknad, allt som var där var  var på hästveda med men hittade lite saker ändå, det blev ett indie armband, korv till nicklas, en massa läsk , lite pommes & en karusell med nina hahaha, det var riktigt roligt! dock mådde vi lite illa efter vi hade åkt den för fy fan vad det snurrade ;D
kom hem sen på kvällen runt halv elva tror jag.


idag vaknade jag vid åtta helt av mig själv, fast jag blev inte så himla glad eftresom jag hade planerat att sova ut idag. Men jag somnade om ca en timme efter jag gått upp & sov i kanske tjugo minuter., Sen åkte jag med mamma och mormor till gravarna i älmhult & i loshult, det är 24 år sen min morbror dog idag så vi fixade lite på hans och morfars grav & sen åkte vi till loshult och fixade på min massas mormors grav och min mormors mormors grav. Sen handlade vi på willys & nu är dom på maxi men jag ville inte följa med. är trött nu igen. 
& jag funderar på att hoppa in i duschen så jag piggnar till lite. men sen egentligen ingen mening med det  för ska åka med till tingsryd senare & hjälpa till att sätta upp förtältet till husvagnen så kommer säkert bli smutig & svettig så jag tror jag väntar :)
men nu börjar Ellen DeGeneres så ska kolla på det, sen ska jag äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0