It's written all over your face

hej & välkommna till min tråkiga lördag. Nicklas han gick till jobbet vid sju i morse & jag steg upp runt halv elva tror jag. tog ut hunden & hämtade tvätten som jag egentligen var färdig igår morse. Efter det handlade jag lite & åt sen frukost. gosade sen ner mig i sängen i någon timme innan jag fick ett ryck & började städa rummet. så jag har rensat i gaderoben & slängt två par av mina byxor ca fem bar av nicklas byxor & as många tröjor som han aldrig anväder. han anväde så klart inte byxorna heller annars hade jag inte slängt dom.
innan jag städat gaderoben såg den ut så här

och när jag var färdig så såg det ut såhär



och jag känner mig rätt så nöjd, men känner även på mig att det kommer inte se ut sådär länge till. imorgon kommer allt vara huller om buller igen skulle jag tro. Men ska försöka få nicklas att vara lite mer försiktig med att onte slita ut sina kläder & inte bara kasta in dom heller :)
Detta är våran lilla gaderob men de kläder som jag inte ville ha där inne hängde jag in i den stora raderoben.


har dock inte städat där inne som ni ser så ser det ut som jag släppt en bomb där inne, men det får bli en annan gång jag städar där inne. har faktiskt inte lust att städa längre nu. Men någonting jag har lust med det att är åka till ericsson globe på tisdag & kolla på britney spears, tycker att det hade varit roligt att se henne , hon kommer ju inte till sverige så ofta, inte för att jag ens lyssnar på henne, men man har ju gjort, det har alla :D
så nu vet ni vad jag har gjort & vad jag tänker på idag, & nu bet jag sönder min nagel. Men ska sluta skriva nu & vänta på att min äsklingsfis ska komma hem & sen ska jag sova så att det blir söndag så jag kan ut & övningsköra :)
ha det bra PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0