det har varit en tråkig dag

hej för andra gången i dag, skrev innan att det var en tråkig dag & ja det har det varit nästan resten av dagen med. gick ner till olé i fem minuter & gick sen upp igen la mig & vilade i en timme eller något. sen ringde mamma som kommit hem ifrån någonstans där hon och mormor varit och köpt spis & lite andra saker till husvagnen så jag kokade lite kaffe och sprang ner med det till dom i husvagnen sen fikade vi lite. Sen har jag tvättat & handlat på Maxi. Och just nu så sitter jag & kollar reklam men väntar på att the big bang theory ska börja.
Fick ett jobbigt samtal ifrån ikea innan, det är där jag jobbar just nu, och dom var inte speciellt glada för att jag inte hade varit där idag & igår trotts att jag berättade att jag inte hade mått bra så tyckte hon att det var dålig stil, jag tycker det värkal lustigt för jag har varit redig & hört av mig och berättat att jag inte varit riktigt frisk och tycker inte att det är någon mening att jag går till jobbet när jag inte är i form för att kunna göra något. Så nu känner jag inte mig ett dugg välkommen längre , och funderar skarpt på att skita i att gå dit, men det kan jag inte göra får då får jag med skolan att göra sen & det har jag verkligen inte lust med.  Det är bara imorgon med sen så är det helg & sen en ny vecka så då blir det nya tag. Hoppas jag.

tänkte med att jag bjuder på två bilder av husvagnen. Den är inte stor & den är inte speceillt ny så bli inte förskräckta. men den är faktiskt rätt mysig :)




men nu ska jag fortsätta med att titta på tv & vänta på att min älskling slutar jobba. ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0