slö dag

hej & god kväll. klockan är 00.06 & mamma har fest här hemma med nina & några av deras kompisar, jag & nicklas sitter i sovrummet & kollar på tv har nyss slutat spela xbox.
började jobba klockan åtta idag , men gjorde ingenting före nio typ för vi hade frukost vid halv sen rast så jag började vid nio. sen så skulle jag inte vara i köket idag utan i 'bistron' det som är nere vid kassorna där man kan köpa korv & mjukglass. Och det var faktiskt kul, jobbade med ungre folk idag och dom är himmlans trevliga med :) Eftre jobbet så går jag hem & sen åker jag med mamma hem till hennes jobbakompis och tog en kopp kaffe, efter det körde hon ut mig till boastad där adde anna och älskling var. Gjorde inte så mycket där ute, dom fixade med mopederna & jag hjälpte illona (annas mamma) med att rensa svamp. Sen åkte vi hem runt nio. & nu så sitter vi här & kan inte sova eftersom att det är ett dussin människor i vårat vardagsrum & spelar musik på högsta volym.

Annar så har det inte hänt mycket. Mamma köpte ny bil idag saab 93 2.0 kombi. Så att hon själv ska kunna dra husvagnen dit hon vill ha den. Ett inpullsköp haha :) här kommer en bild på en lika dan bil som våran.

 
men nu ska jag fortsätta att kolla på tv tills folket har gått härifrån & efter det ska jag sova,känner mig rätt sleten.
jag bjuder även på två helt nytagna bilder, en bild på pip när han är som sötast & en bild på nicklas. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0