utomlands!

det blev att kag följer med till kreta i två veckor med pappa mimmi & anna. i hela två veckor ska jag vara borta, det är en rätt lång tid tycker jag speciellt att vara ifrån nicklas så länge. det kommer blir svårt. svårast kommer det bli den nionde för då är det våran ett årsdag & jag kommer var hndra tusen mil ifrån min älskling. känner på mig att det kommer vara en jobbig dag för mig, men jag älskar han lika mycket fast jag är långt borta & han säger att han gör det samma. & vi firar det när jag kommer hem den femtonde i stället. jag älskar nicklas johansson.
två veckor, det är svårt att packa , hur man än gör så blir det ändå för mycket, jag är långt ifrån färdig & väskan verkar full alla redan. det blir lätt att man bara packar ner 8 klänningar när man kommer använda två, man går ju ändå runt i bikini hela dagarna. får se om jag behöver packa om eller inte, tror det finns en chans till det haha. men ska fortsätta nu. ha det bra. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0