utomlands?

hejhej, vaknade runt elva i morse steg upp och ringde Nicklas som inte var hemma, men han var inte långt borta, som vanligt så var han nere på olé. Så jag tog ut hunden & gick sen ner dit jag också. gick sen till maxi med Nicklas Adde & Anna Nicklas köpte en ny mc-hjälm, han van pengar på dom nya spel automaterna nere på olé så hans hjälm kostade endas 20 kr ;). efter det så åkte vi hem till min pappa han var inte hemma men Anna & Mimmi var det, så vi drack lite kaffe sen kom pappa hem. pratade lite & drack mer kaffe & fikade på bullar när anna kläcker ut sig att dom ska åka till kreta på lördag den förste augusti. jaha tänkte 'jag får inte jag följa med' men sa inget. sen åkte vi hem & jag sms:ade till pappa och frågade varför dom inte frågat om jag fick följa med så sa han det får jag om jag vill det men får betala själv. fem tusen för två veckor, rätt dyrt plus att dom har euro där vilket gör det hela änu dyrare. sen är det så att jag har svårt för att sova borta speciellt när Nicklas inte är med, så nu ringer mamma till pappa & ska se hur det blir om jag kan vara där i en vecka istället eller om det blir två veckor eller om det blir över huvud taget. är lite kluven känner jag, vet inte om jag vill eller inte. hade varit roligt att åka iväg, men det strular till sig lite men hunden & sen proven jag skulle göra innan skolan börjar & lite sånt. men men jag får se hur det blir, skriver antagligen en gång till sen om det blir eller inte. ni får ha det så bra så länge, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0