whats that sound

hej, idag steg jag upp vid kvart över fem satte på kaffe & tog ut pip, sen steg nicklas upp då sminkade jag mig & sen gick nicklas till jobbet vid tio i sex, då åt jag frukost & stressade sen ner till busstationen men det hade jag inte behövt för bussen var självklart sen. men tillslut kom den & jag var på väg mot växjö, lästa typ hela vägen dit & kom på att boken jag läser är inte så pjåkig ändå :), när jag var framme i växjö så fick jag vänta på den andra bussen som skulle ta mig till tingsryd men vad annars så var den bussen också sen.satt på centralen i ca 20 minuter innan bussen kom & då var klockan tio över åtta. När bussen väl kom så tog den inte mer än en halvtimme att åka till tingsryd & det var jag tacksam för, jag hade nämligen varit kissnödig sen jag kom till växjö. Mamma hon hämtade mig vid ICA stormarknad  och åkte sen till campingen & åt lite frulle. Efter det väntade vi , men vi menar jag , mamma mormor mimmi mia janne &jag på nina &magnus, som kom efter ca en & en halv timme. känner att det har varit mycket väntande idag för min del. När dom kom så åkte vi till Tingsryd marknad som var riktigt kass, den brukar vara rätt stor , men detta året var det inte myckat att tjoa för. jag köpte en korv en munk & sen åkte jag en kass karusell med min lilla syster mimmi. Efter det åkte vi två hem med mia & janne som släppte av oss vid willys där pappa väntade, men jag tog hans bil & körde ut till boastd, självklart var pappa & mimmi också med, men dumpade dom sen när jag kom dit & umgicks med anna ett tag innan nicklas ringer & är fly förbannad för jag glömde att lägga ner nycklarna idag så han kom inte in i lägenheten, alltså kunde han inte ta ut pip & han kunde inte hämta sin nyckel till mopeden & köra ut till boastad, jag tyckte dock att det var rätt roligt haha. Men adde han var så snäll tog beccas moppe och körde ut till bostad och hämtade mig så jag kunde åka hem & så nicklas kunde få nycklarna, när jag kom hem tog jag ut pip & gick sen och la mig var riktigt sleten, det är inte varje dag jag går upp vid kvart över fem. men klockan var runt halv sex då så jag tyckte inte det var någon större mening att sova då för då hade jag säkert inte somnat inatt. så jag höll mig vaken. nicklas han kom sen hem rund nio & då gick vi och handlade lite, så nu står nicklas i köket & kör pizza medans jag sitter här och kollar på my name is earl. men ska nog ta & krypa ner i sängen nu, är rätt så trött nu. ha et bra Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0