14.10

hej.
första rediga skoladagen på flera veckor för min del idag, dock hade vi bara en lektion & en halv lektion men där gjorde vi inte mycket, fick skriva i några blandketer om hur året har varit i de olika ämnerna & sen lämna in böcker.
Efter skolan slutat som var vid tio över 11 så gick jag & johanna hem hit & åt lite glass & snackade skit, sen följde vi jenny till montesori (ett dagis) & sen gick vi ett byavarv. Efter det åkte hon hemma johanna lilla & jag gick hem och blev trött, så nu ligger jag i sängen och kollar på Ellen.
Är en aning irriterad över att mamma & nicklas inte kunde vänta tills jag kom hem så jag kunde följt med till hem till nicklas mamma. Så jag ligger & retar mig på det & ska sen säga till att jag vill ha kläder som ersättning för att jag inte fick följa med.

Men nu fick jag huvud värk så ska försöka sova en stund & sen ska jag läsa lite i svenskan.
ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0