big bang

hej. skola idag, eller om man kan kalla det skola det vet jag inte, vi har städat köket hela dagen. Bakom spisen , på spisen, flekten, alla lådor, alla skåp , frys kyl & rätt mycket mer. Men det var rätt roligt faktiskt, har skrattat en massa idag :) kul att umgås med klassen också :)

ska nog ut & kolla på studenterna senare med, det är ju bal idag. Dock är det riktigt kasst väder, regnar hela tiden så dom som ska på bal idag är nog måttligt glada nu. Senare ikväll vet jag inte om jag ska hitta på något speciellt, ska nog börja läsa till svenska proven jag har nästa vecka. och nu ska jag kolla in möckelnsnäs herrgård ska ha APU där.

men nu ska jag kolla på tv & sen ta ut hunden.
ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0