:D

hallå,var nyss nere på torget med, mamma skickade & sa att det var marknad idag så jag skulle köpa senap, men undra vart den marknaden är , inte på vårat torg i alla fall :)
idag är det rätt fint väder när solen väl tittar fram. Verkar som om det kommer regna/vara sol/regna/vara sol hela dagen, men det gör inte så mycket, bara det är sol just nu för jag ska springa ner på olé & ta en kopp kaffe & en muffins med älskling, adde & wänä, anna kommer möjligtvis sen också.

sen måste jag verkligen hem & öva till provet jag ska ha imorgon, vals 2 heter det & är en jävla massa recept, det kommer bli rätt jävla svårt känner jag!, men bara jag övar.

nej men nu ska jag gå. ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0