god kväll

hej, nu hra nicklas suttit vid datan i ett par timmar & jag slumrade till i sängen, det borde jag nog inte ha gjort. måste fortfarande öva tills provet imorgon men jag vill inte ! det är tråkigt med läxor & nu är jag trött, ska nog gå & sätta på en kopp kaffe & äta lite chocklad så jag blir pigg. Gött! då kan jag säkert inte sova inatt.
men antar att skolan är viktigare än sömn i dessa tider. 
det kan kännas lite jobbigt.

jag längtar tills min mamma kommer hem & tills nästa fredag. för nästa fredag slutar skolan, för de flesta i alla fall, för mig så slutar den inte för om ca en månad. ska ha en massa svenska prova veckan efter lovet börjat & sen fyra veckors APU, min klass har bara två veckor APU & dom ha det nu, men jag hade missat så mycket i köket så ska ha två veckor i kök & sen två på hotell. känns som att jag har berättat detta innan :s ? aja nu vet ni det igen.

Men måste gå nu & läsa på mina dumma recept. BAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0