good vibrations

Hej igen,efter att vi ätit tacos idag så började jag öva till mitt prov, men på fösta sidan av recept blocket så var det ett recept på kringlor , så jag börjar genast baka ett par dussin :D, & dom blev riktigt goda för att vara första gången, rätt fina med faktiskt. eller vad tycker ni ?

Sen hörde nina av sig, så jag & nicklas gick ner till olé där adde anna anna my nina & elvira va. Men det var inte länge för nina skulle visst hämta en bil. Så nicklas & adde passade barnvagnarna utan barn & jag tog ut pip & gick sen hem & övade mer på mitt prov. När jag läst fördigt alla recepten så ser jag att frågorna till provet står på det sista bladet!
hahaha min lärare kopierade av hennes papper & i hennes papper står både frågorna & svaren. Så nu är det bara för mig att öva in svaren ;D det ska nog funka :)

Men nu för ca tio minuter sen så blev jag exptremt sugen på presikor & grädde, så jag gick ner till netto för att köpa edt, men dom hade inte presikor så jag gick till konsum men dom hade det inte heller så som tröst så blev det Risenta Sesamkakor & en NU! tidning. 
Men nu börjar vänner & jag ska öva lite till på svaren till provet haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0