ive got grass grass, grass in my ass

hejhej, idag är det söndag & det är rätt så härligt, jag längtar tills på tisdag så jag får träffa min klass igen :). Sen ska det bli rätt så skönt att sluta själva skolan på fredag trotts att jag ska gå en vecka extra & sen ha APU i fyra veckor.

Igår jobbade nicklas till halv sju & mamma hon kom hem klockan halv fem, så vi åt lite mat & sen åkte jag & nina en runda i hennes nya 40 år gamla bil. När nicklas sen slutade så åkte vi hem till ilona & LG med adde anna & wänä, grillade och sen stack vi ut & fiskade lite & jag fick en fisk som jag blev väldigt glad över :) Anna & jag hittade en ruskana (stavning på de :s) som vi lekte med fast inte fick plats i , tog även att antal foton, men kan inte få över dom på datorn just nu så dom får ni se en annan dag :D. Efter att vi fiskat så badade vi i tunnan & det var riktigt skönt, satt bara i i ca 10 minuter med det var härligt ändå. Sen åkte vi hem runt halv tolv.

idag så vaknade jag runt tio, tog ut pip & köpte sen mjölk och frallor till frukost, nina & mamma var också hemma. Nicklas steg upp ett tag efter mig. Sen gjorde vi ingenting ett bra tag, men runt halv fyra så gick vi hem till adde & anna , och drack en kopp kaffe. Men det var inte så roande som vi tänkt så vi stack ut & fiskade ist. Nicklas han fick en fisk & jag bara fastnade i stenar & i näckrosor & ingen fisk fick jag heller, så vi gav upp efter ca en & en halv timme, sen hade vi ingenting att göra så vi gick & träffade mormor sen gick vi en runda i byn. Efter det började vi fixa mopeden som är sönder. Vi hittade felet men kunde inte laga den, måste köpa något nytt skit vet inte vad det heter.

Nu ligger vi i sängen & kollar på the ballad of ricky bobby som är slut nu.Så ska se om vi kanske kan kolla på en film eller något.  Men nu ska jag i alla fall sluta skriva. Sov gott & ha så kul i skolan imorgon , jag är ledig HAHA. Puss


Nicklas fisk.


Älskling nicklas :)



När jag inte fick någon fisk tog jag nicklas käpps & åt chocklad istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0