king of pop

hej & god morgon, klockan är kvart över nio & jag och nicklas har just ätit frukost, jag gjorde pannkakor medans my låg i storarummet & gaggade & nicklas han sov. Nu är det mysan som sover & jag kollar på bolibompa nicklas han går bara runder i lägenheten. Mamma är i växjö & ska kolla något.
funderar på att gå ut & gå en runda med my sen, fast det får bli när hon har vaknat & ätit sin gröt.
jag passa min systers barn för att mamma är vi växjö & nina hon är i jämtland men sin pappa & jimmie.

fick även beskedet att Michael jacksson han dog igår, det var faktiskt lite tråkigt, inte riktigt min typ av musik men han var ju ändå the king of pop & pappa, så det är tråkigt. därför får ni en bild på honom.


 
ha en bra dag. Måste bara säga att det kommer bli riktigt fint väder hela helgen med, ska passa på att vara ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0