mamma kommer hem

hejhej, nicklas började jobba klockan sju i morrse & jag kunde inte somna om för ens efter ca en timme, men då sov jag gott, jag var as täppt i näsan & jag hade världens jävla halsbränna när jag vaknade, men det gick över rätt snabbt. Jag steg upp runt tio & tog ut pip & diskade lite. Sen kom mimmi hit vid elva tiden, då lärde hon mig hur man redigerar bilder i picnik & det är betydligt mycket bättre & roligare än picasas jävla skit, så det satt vi & skrattade åt ett bra tag :) sen gjorde jag frukost åt nicklas & gick ner med det till han, samtidigt handlade jag lite till middagen jag ska laga till mamma när hon kommer hem i eftermiddag. Sen skrattade jag & mimmi lite till, & sen fick hon ont i magen, så hon spydde rätt jävla mycket, så pappa var tvungen att hämta henne. 
Sen handlade jag lite till & har skalat potatis & nu sitter jag här & snackar med nina i telefonen, hon säger att hon med ska ha mat så nu måste jag springa ner igen & handla, Så nu har jag inte tid att sitta här. 
ha det bra hejdå. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0