Möckenlsnäs Herrgås

hej igen.
Var ute & tittade på studenterna innan , tyckte faktiskt synd om dom för att det regnde. Men dom var fina i alla fall. Plus att mamma & jag har planerat hur jag ska se ut när jag tar studenten, var jag ska ha fest & vad jag ska åka i & vara full hahah. Men det lär väll ändras ett tusantals gånger till det verkligen är dax, det är ju två terminer till.
Efter vi kollat på dom så var vi uttråkade så då åkte vi ut till möcklensnäs herrgård & kollade in sen in carl von horns gammla hus, som faktiskt stod tomt. Men det var lite mysigt där ute. & där ska jag jobba i två veckor. 
Sen började vi prata om Carl von linné så då åkte vi till hans hus också. 
Sen åkte vi hem & nu sitter jag här. 
Men nu ska jag äta lite kvällsmat. ha det bra, hej!

 
Möckelnsnäs Herrgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0