nicklas johansson

Igår kom min älsklingsfis hem & det gjorde mig jätte glad! trotts att han har rakat av sig håret så är han fortfarande min sexiga lilla plutt haha, att man kan sakna någon så mycket, det trodde jag aldrig. Men nu är han hemma.

Idag har jag inte gjort mycket, var & handlade med mamma & tog ut hunden, annars har jag bara suttit framför tv:n,  Nicklas började jobba vid sex & kom hem igen vid åtta, han var för förkyld för att jobba så nu får jag ha han hemma hela dagen.
Men nu är maten snart färdig så ska äta & sen kanske gå hem till madelene & hämta mina skor och min cykel. Det är faktiskt väldigt fint väder ute, så vill inte sitta inne hela hela dagen heller. Menmen,
Här kommer förresten lite bilder som jag snott ifrån nina , sen i lördags hemma hos anna & linus. 

 





ha en bra dag i soooolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0