nicklas johansson

hej, har inte skrivit dom senaste dagarna, har varit trött om kvällarna & haft och göra om dagarna, men nu har jag tid. så ska berätta om vad som hänt. 
Igår onsdag så körde jag & mamma hem till nicklas föräldrar, mamma hon skulle klippa sig, nina & my kom också. Så nina hon klippte sig med. Sen grillade vi & snackade skit. vi var där mest hela dagen. När vi kom hem sen så var nicklas hemma, han hade jobbat under dagen, så han & jag låg i sängen mest hela dagen, var tvungen att spendera lite tid med honom, har knappt sest något alls denna veckan han har jobbat & varit vid husvagnen hela tiden & idag så skulle han åka till öland över midsommar så jag ville mysa hela kvällen.

idag så steg jag upp vid halv sju för jag mamma & mormor skulle åka till växjö, mormor hon skulle operera sitt öga, så vi åkte till sjukhuset, sen när mormor opererades så åkte jag & mamma in till stan & åt frukost för 84 kronor, det är fan inte klokt. Sen åkte vi tillbaka till sjukhuset, runt tio så var mormor fördig & då åkte vi hem. lämnade av mormor hemma & sen åkte vi & handlade lite. När vi åkte hem ifrån växjö så möter vi nicklas & alla dom andra som också skulle till öland, & det var skönt för jag sa hejdå till honom när han sov så, nu fick jag säga hejdå ordentligt istället.
Nu har jag precis färgat håret på mamma. & nu kollar vi på tv, senare ska vi nog köra till loshult & fixa lite på kyrkan & sen kanske hem till pappa en stund.

ska bara säga att jag kommer sakna min nicklas i helgen, riktigt mycket! han kommer hem på söndag, alltså ska jag sova ensam i våran stora säng i tre nätter utan min älsklingfis , det ska väl gå bra , men kommer längta ihjäl mig efter honom. BAAAAAAAAAAH. längtar redan. Första gången vi är ifrån varandra mer än två dagar & en natt.
jag älskar min nicklas johansson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0