nothing else matters

Hej, igår var en riktigt soft dag, vaknade runt tio & orkade inte gå till skolan , skulle bara kolla på någon film ändå. Så istället gick jag & nicklas ner till olé där wänä adde & anna var. Sen åkte vi hem till annas föräldrar. Medans nicklas adde & wänä var ute & fiskade från 14.00 - 20.00 så tappade jag & anna fattningen totalt.
Vi fikade lite med illona när vi kom dit, på lite kaffe mackor & saft. Sen var vi uttråkade så vi gick ner till bryggan &  svalkade fötterna lite. & det var då det började, NATIONALENCYKLOPEDIN. hahaha, jag kan inte säga det & de hade anna väldigt roligt åt, i flera timmar :) Sen fikade vi lite till & anna började gå illona på närverna ;D Men den var mycket roligt, När killarna sen kom tillbaka så åkte vi hem till älmhult & grillade hemma hos wänä. Hade dock jävligt ont i magen så kunde knappt äta, men det som jag fick i mig var väldigt gott. Sist så gick jag & nicklas och faktiskt pip som också fick vara med hem & nande.

Idag steg nicklas upp rund halv sju för han skulle jobba. & jag blev liksom igår störd av en jävla målare som målar om  våra fönster utvändigt , och jag ska säga att han inte det minsta tyst klockan halv 8 på morgonen! Så jag var lite arg där ett tag men jag somnade om sen igen & vaknade runt halv tio för då skulle jag upp & gå till skolan för att göra ännu ett prov och prata med ännu en lärare, men snart är jag färdig, har bara två saker kvar i hotellkunskap & ca fyra saker kvar i svenskan. Sen ska jag ha fyra veckors APU under sommarlovet, men det stör mig inte så mycket för nicklas har inte semester detta året & vi har inte planerat att göra något speciellt, sen ser jag framemot at får jobba på både ett hotell & i ett storkök i två veckor vardera :)

Nu så ligger jag i soffan nerbäddad & kollar på Ellen. Målaren som var här i morse & igår är i mitt storarum nu och pratar med nicklas. Men ska ta & göra mig lite mat nu. Sen borde jag nog öva till ett prov jag ska ha imorgon trotts att jag vet att jag inte kommer kunna någonting så måste också ringa till min lärare.

Ha det bra. Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0