övningskör

hejhej & hallå, det har varit en bra dag än så länge, pappa kom & hämtade mig i morse vid halv nio så jag fick åka lite motorcykel, sen tog vi bilen & körde till älmhult igen & ställde oss på haganäs parkeringen. sen var det min tur & jag tycker att det gick riktigt bra faktiskt för att vara första gången, fick även köra en runda ifrån haganäs till netto så jag tycker att jag gjorde bra ifrån mig för att aldrig ha suttit i förarsätet förut :) & det var roligt också. Trevligt att umgås med min pappa lite med.
Det är fint väder idag med, skulle nog bli upp till 30 grader idag. Lite tråkigt bara att jag inte har något att göra så är inte ute, men ikväll ska vi nog ut på sjön, jag adde nicklas & anna. ska nog ta båten till en Ö som vi kallas sunny beach-ön, ska kanske grilla & dricka en grogg eller två där ute & sen ta båten till bökhult & gå hem, det kan bli mysigt. Kunde varti trevligt att komma ut lite med.
Nu sitter jag hemma & kollar på en film som går på trean 'not like everyone else' rätt bra faktisk. men nu ska jag göra lite lunch & en macka till nicklas som jag kan gå ner med till honom. 

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0