slit med hälsan!

hej, söndag idag? alla redan är frågan, men ja. häromdagen tyckte jag tiden gick sakta för att nicklas inte var hemma , men nu känns det som att det har flugit förbi. tycker det var inte länge sen nicklas han åkte. men det är bra att tiden går fort för då kommer min älskling hem snart!.

I fredags var det sjäervåningen lva middsommarafton, den skulle spenderas hemma hos kajsa med, kajsa, madelene, johanna, therese, erna, olivia & några till. Dom åt lite mat & sen började vi dricks lite, Efter ett tag så gick vi upp på övervåningen, & där blev det att sitta vid tv:n, blev uttråkad & trött så jag tog beslutet att åka hem, & det fick min mamma tycka att jag var jätte duktig & mogen, därför fick jag pengar så jag kunde fylla på min mobil, haha det ni :)

Igår, jag var hemma själv hela dagen för mamma hon jobbade, så jag gick bort till mormor i några timmar, vi drack kaffe, fikade, snackade skit & spelade kort. Var nog där till fem tror jag, sen gick jag hem & då var mamma hemma. Jag gjorde lite mat & sen ringde nina & frågade om jag ville följa med till loshult på logdans eller var det heter :). Och ja det ville jag så pappa han sponsrade mig med en hundring så jag kunde komma in, fick även hälsa på min faster helena som jag inte träffat på år och dar, lite snabbt. Åkte sen hem till anna & linus på förfest, det var roligare än jag trodde det skulle bli, när klockan blev halv elva så kom taxin som tog oss till loshult. Där träffar jag johanna! & det var då det blev livat, jag rasums & johanna dansade bugg & det var kul :D, åkte dock hem tidigare än väntat men senare än vanligt haha, åkte hem med rasmus runt kvart i tolv.
När jag kom hem ringde jag nicklas som otroligt nog var rätt nykter, men det gjorde mig glad :).

ska sen om jag kan sno lite bilder sen igår & lägga in dom, men det blir nog inte för ens senare.
nu ska jag ta & kolla på tv & sen hoppa in i duschen. tack för en trevlig helg
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0