somewere over the rainbow

igår kväll när jag var som tröttast kom jag på mitt nya namn till bloggen, hörde nämligen en riktigt bra låt på mtv. det står nu att bloggen heter my dream i sto fly over the rainbow, men egentligen så går låten såhär my dream is to fly over the rainbow so high, det fick platts& så men jag tyckte det såg lite lustigt ut så det fick bli det förstnämnda.
Ska snart börja fixa så att bloggen sen lite bättre ut, är rätt trött på dessa mallarna som man kan välja, jag vill ha en egen kan dock inte fixa det själv så min pojkvänn ska så snällt få hjälpa mig med det :)

Idag har det inte hänt så mycket, steg upp vid kvart över 8 , kastade på mig lite smink & cyklade till skolan för att göra ett prov som jag knappt hade övat på & jag tyckte att jag inte hade lärt mig något alls, men jag kunde jävla alla frågot på provet , det kanske är bra att inte tvinga in allt utan bara läsa det ?
Hur gör ni när ni ska lära er något?
när jag kom hem sen så sov nicklas fortfarande så jag kröp ner bredvid & somnade som en gris jag me. vaknade lite senare av att fönstet blåset upp så jag stänger det & sen somnar jag igen, till sist så ringde adde & väckte oss, så vi gick ner på Hartmans & fikade lite , sen gick vi till ikea med adde & anna.
När vi kom hem sen så var vi lite hungriga så vi gick & handlade köttfärs & annat smått & gott , så det blev att göra tacos.
Nicklas han fick hacka löken & han började gråta, hehe, det svider ju som fan.  Här är en bild på när han hackar som en galning ;D



men nu är det så att jag har ett prov till tills imorgon så det måste jag ta & läsa egenom, men jag har gott om tid på mig
klockan är ju bara tio i tre än så länge. Nina skulle nog till Älmhult med, så det blir väl att hälsa på henne & mysan en stund. annars ska det inte hända så mycket idag :)
min mamma kommer hem på söndag så imorgon blir det att storstäda , längtar faktiskt efter både henne & mormor nu :)
men nu måste jag läsa lite.
Ha det, hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0