But you don't find roses growin' on stalks of clover

hej, har färgat håret nu, eller ja för nogon timme sen. som sagt kom madelene hit & gjorde det , med sig hade hon therese & stina som är rädd för min hund vilket jag finner rätt roligt :) Men dom försvann igen nästan direkt när håret var inpackat . Har inte fönat & plattat det än så har ingen aning om hur det blev, kommer kanske en bil senare eller imorgon.  Marina kom hit en liten stund med. sen gick hon med on skulle visst äta middag med sin kusin. Så nu är det bara jag nicklas & sötepip igen. Vi gick & vilade en stund , men nu spelar han tvspel & jag kollar efter nya kläder på ellos.se :)  ska försöka få mamma att köpa lite till mig , detta är vad jag har hittat än så länge :


Ett väligt fint sommarlinne


 En fin svart tunika


Ett par sandaler, som jag antar är hippa just nu för alla har sånna. Plus att dom påminner min om romartiden så dom är häftiga :)
japp det var det jag hade hittat, det är väl inte för mycket bergärt?, annas får jag fjäska lite för min pappa innan han åker tillbaka till dalarna. Ah han jobbar i dalarna var & varranan vecka nu verklar det som, han var där förra veckan & nu är han hemma , sen åker han nog på måndag eller tisdag igen tror jag min lillasyster sa.
Annar händer det inte så mycket just nu, sitter bara & väntar på att klockan ska bli läggdax & och lyssnar på gammal musik , så som Dolly Parton Elvis Presley & Lynne Anderson. Men nu ska jag nog gå & mysa med min pojkvänn & sen fixa håret.
Sov gott , hej då.

Förresten, ett tips, min pojkvänn har skaffat blogg, haha det är lite roligt kan jag tycka, men för att göra han glad så gå in & kolla lite, han har dock bara lagt in två inlägg men det är alltid något, nicfish.blogg.se den heter nicfish för att han skulle först göra en fisk blogg eftersom han är ute & fiskar mycket nu, men när jag frågade idag så sa han att han inte orkar med det, så han kommer nog skriva om lite allt möjligt, ungifär som jag ! :D
Nu går jag, HEJ DÅ
Kolla även in Rose Garden med Lynne Aderson på youtube, fin låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0