:)

hej, idag är det redan söndag & jag tycker att helgen har bara flugit förbi. Men det har varit en skön helg :)
Steg upp vid kvart över nio ca idag , nicklas han började jobba vid halv tio & jag kunde inte somna om plus att det var så fint väder ute. Steg upp & kollade på tv ett tag, sen körde jag & mamma till traryd , skulle leta upp mammas kompis grav, men hittade inte den så vi åkte hem till nicklas föräldrar, drack kaffe & fikade, var där i kanske två timmar sen åkte vi hem till älmhult & la blommorna vi hade köpt på morfars & min andre morbros grav istället, efter det åkte vi hem & tog det lungt i ett par timmar sen bar det av hem till min morbror & hans familj för vi skulle fira min kusin Baltazar.
Det blev grillat & sen jordgubbstårta som var ruskigt gott :)! Så det blir att göra jordgubbstorta till midsommar :)

Efter det så körde vi hem mina andra kusiner & mormor & nu sitter jag i sängen och kollar på 'queen sized' och väntar på att nicklas ska komma hem, han är ute & fiskar,  kan inte ringa han heller ju , eftresom han tappade sin telefon i sjön. Men han kommer nog hem vilken sekund som helst , klockan är ju 22.36. 

nu  kommer lite bilder från ikväll & sen ska jag sova.


morbror patrik


Patriks fru Maria (baltazars mamma) & mormor


födelsedags barnet baltazar spelar fotboll


kusin jimmie spelar fotboll


kusin rasmus , maria & patrik vid grillen


mitt huvud , patrik jimmie maria baltazar & rasmus huvud


baltazar, marias mamma, mormor & rasmus


Alla, förutom mamma som är fotograf


den riktigt goda tårtan


några glas vin blev det.


efter några glas blev mamma lustig så vi åkte hem :) haha, GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0