slapp dag



hej, näst sista dahen i skolan idag & vi har inte gjort mycket. vi hade typ 'mystimme'  så vi gjorde en liten tårta  till en av våra lärare som fyllde 50 igår & sen gjorde vi marrengsvish om det stavas så, men ni vet vad jag menar. Efter att vi slutat som var runt elva så gick, jag jenny tina johanna & clara till kinan & åt där :) Sen skulle dom åka hem så då gick jag hem. & nu tittar jag på real housewifes of OC & bara tar det lungt.
ska kanska åka med sen när mamma ska köra nicklas ut till husavagnen, om han nu skulle dit. Kanske blir att fiska lite ikväll med. Annar händer det inte mycket.
När jag vaknade i morse så hade jag väääldigt lockigt hår så jag plattade det inte men satte upp det

Så blev det , blev rätt nöjd, kanska ska sluta platta håret?
men men nu har jag inte mycket mer att skriva så ska nog ta det lungt ett tag, ha det bra, Puss

slänger även ut en bild på min söta lilla hund Pip :)

Kommentarer
Postat av: Tina

jag tkr oxå ditt hår var jääätte fint, du bör ha deså mer!:)))

2009-06-11 @ 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0