kass dag

hej.
denna dagen är rätt jävla dålig, & jag känner att den inte kommer bli bättre.
vaknade av att nina kom in med my till mig & nicklas, så vi steg upp och då var klockan runt halv tio, åkte sen till skolan för att hämta våran cykel som jag glömde där i torsdags, & vad annars så har den punka, så får gå med den hem, med min dåliga fot som är lite bättre men inte frisk :s , gick hem till mormor satt där en stund sen kom nicklas & då gick vi hem. Gjorde lite mat & nu för en stund sen cyklade vi ut till bökhults bryggan & vad händer, jo nicklas han tappar sin Iphone i vatten underbryggan, & det var inte ett dugg roligt, jag brukar annas ha skadeglädje men det var inte roligt någonstans,  så det var rätt surt & nicklas han är mottligt irriterad just nu.
nu är kom mamma hem med, så nu ska vi gå till konsum.
ha det bra, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0