ensam hemma

hejhej, skrev nyss en rätt så långt jävla inlägg, men när jag skulle spara det så var så klart internet bortkopplat. ruskigt jobbigt.

my har åkt hem nu, magnus var & hämtade henne för en stund sen & efter det gjord jag hamburgare till nicklas & gick ner med dom till honom han har jobbat sen två så han behövde lite mat nu. Jag är själv hemma nu för mamma hon gick till en kompis & nicklas han jobbar i några timmar till, så jag gör mat till mig själv nu, lite klyftpotatis & fläskfile blir det :)

i morgon är det en speciell dag - jag ska ut & övningsköra för första gången imorgon. Känner på mig att det kommer nog gå rätt bra, pappa är en lugn lite skit & blir aldrig arg, och det kan behöver eftersom jag ska köra i han nya bil imorgon :s

men nu är nog min potatis färdig så jag ska äta & kolla på bollibompa sen hoppa in i duschen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0