städ dag


Idag är det fredag & dag gjorde jag mitt sista prov med hotellkunskap & varm & kallkök, och det är jag riktigt glad för! nu är det bara svenskan kvar :D sen är jag fri! haha :) plus att idag är det en vecka tills skolan slutar, förstår ni det det är ett helt år sen vi slutade nian , min snälla söta 9A , jag saknar er!

men jag har min nya klass HR08 , och jag måste säga den når upp till ern standard :)
men i alla fall idag är det fredag & nu är det helg, idag ska madde snart komma hit & färga mitt hår & sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Just nu så har jag & nicklas städat hela lägenheten för mamma kommer hem imorgon/söndag är inte riktigt säker, vi är snart färdiga, nicklas han håller på med att städa spisen nu & det har han gjort i de senaste 20 minuterna. Jag har dammat damsugit & skurat resten av rummen.





är han inte duktig ?

men nu kom madelene therese stina så nu ska jag färga mitt hår.
så har det bra, hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0