vi är fallna människor

måndag idag & jag steg upp vid kvart över åtta, & gick till skolan vid nio, gjorde ett novell prov i svenska, det var inte alls svårt & jag var färdig på ca en halv timme. Sen cyklade jag hem igen & gjorde inte mycket alls i flera timmar.
När eftermiddagen kom så började jag & mamma baka en marängtårta  , men den blev inte all bra, så vi gjorde mat istället & det var ruskigt gott :) Sen började vi baka igen & den tårtan blev lite bättre men inte som vi hade hoppats på, men den var rätt god.
Just nu är klockan åtta & jag kollar på 'Gift med eiffeltornet' , det handlar om kvinnor som giftre sig & har sexuella förhållanden med saker. En kvinna gifte sig med eiffeltornet & en annan med berlinmuren, en tredje kvinna har ett förhållande med en karrusell, lite smått galet , men okej? :s

nicklas kommer nog hem vilken sekund som helst han slutade vid åtta, men nu kommer lite bilder ifrån bakningen & sen ska jag äta & sen sova. God natt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0