varm dag

hej, varma jävla onsdag. Måste vara minst 25 grader ute idag, men man ska inte klaga.
Steg upp runt halv tio & tog ut pip, åkte sen med mamma till ikea idag igen, vi var där igår & köpte en stol till My, när jag kommer hem & ska sätta ihop den så finns det inte en ända skruv, så därför åkte vi tillbaka idag för att hämta skruvar. så Sen hoppade jag in i dushen & efter det ringer nina så gick ner & träffade henne. Nicklas var också med, men det var rätt tråkigt att sitta nere på Cafe Derés, så jag & nicklas tog my & gick en sväng runt byn., Och nu är vi hemma,  nicklas spelat tv-spel & jag har legat på balkongen & solat ett tag, klarade inte mycket mer än 20 minuter för det är svin varm & det blåser inte ett dugg, så nu kollar jag på tv & väntar på att tiden ska gå. 
Vid fyra så ska vi gå ner till pirate island för nicklas ska tattuera sig, & ikväll blir det väl att busa med mysan & kanske gå en runda när det har blivit lite svalare. 
Lägger in en bild på nicklas tattuering när vi kommit hem. Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv & kanske göra lite mat, ha det bra, hej!


här få ni en gullig bild på min hund pip ifrån förraa veckan , efter att jag duschat honom , han var inte gald, men glad var han efterråt när han drog sig mot alla mattor vi bara har  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0