feeeeest

denna veckan har gått väldigt snabbt tycker jag allt, i måndags orkade jag inte gå till skolan trotts att jag bara har en lektion på tisdagen fick vi sluta tidigare, onsdagar är vi i köket hela dagen det gick otroligt fort på torsdagen så gick jag bara på en lektion & på fredagen hände det ultimataste någonsin,
jag jenny & tina följde clara till bussen för hon skulle åka hem. när vi sen skulle gå tillbaka till skolan så kommer det ett fyllo & vinglar förbi efter ca 10 sekunder så ramlar han med ansiktet rakt ner i asfalten & vi tre börjar så klart skratta som fan åt han, men när vi sen lungade ner oss lite så ringde vi efter en ambulans sen stod vi där & glodde på han i en kvart innan ambulansen kom & hämtade honom, men som tur va så var han inte skadad mer än ett rivsår på örat.
sen så gick vi tillbaka till skolan & hade martha vilket också gick snabbt.

cyklade hem efter skolan sen & åt lite , på kvällen kom sen jocce & dannielle så dom jag & nicklas tittade på twiligt som inte var så bra som jag hade förväntat mig men han var snyggare än vad jag trodde :) vilka ögon!
sen åkte dom hem & vi gick & la oss.

idag vaknade nicklas före mig & gick ner & köpte nybakade frallor så det blev att äta frukost runt halv tolv. Efter det så gick jag hem till mormor med bullar som nicklas bakade i veckan. hon blev glad, det blev att jag stannade där & kollade på reprisen av bygglov.
När jag kom hem sen så blev det att dega framför tv:n lite & sen fixa musik till ikväll & städa på toan för den såg förjävlig ut.  har även försökt hitta något vettigt att ha på mig till ikväll, är inte riktigt nöjd än fast jag hållt på i en timme nu :s
Men nu sitter jag iaf & väntar på att madelene & de andra tjejerna ska komma så festen kan börja, sen bär det av till a-huset & claes 18-års fest. det ska bli roligt.

men nu så ska jag försöka fixa lite me musik & sen plocka undan lite i storarummet.
ha det så kul ikväll alla!
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0