helg :)

det har varit en helt otroligt bra helg måste jag säga, jag känner mig riktigt glad :)
i fredgas så skrattade vi väldigt mycket i skolan precis som vanligt & så klart på marthas lektion blev det kakor & te.

på kvällen blev det sen att hälla i sig 75 cl vin ! & ja jag blev rätt full på de, det blev & så en del sprit :) men jag förtjänade faktiskt att ha lite roligt för jag har inte druckigt mer än fyra cider sen nyårsafton så i fredags var det min tur!
mådde relativt bra hela kvällen & när vi sen skulle gå hem så blev den ett snabbt farväl & jag gick hemåt trost att jag egentligen skulle följa johanna hem. jag trodde inte att det var så jobbigt att gå hem när man är full, det har alltid varit någon som kört mig eller har jag cyklat. det måste ha tagit ialla fall en halv timme att gå hem, & jag rökte nog ett halv paket cigg innan jag kom hem. jag kände verkligen hur jag vinglade på viadukten haha. men det var roligt & det ska göras om väldigt snart !

i lördags var jag inte bakfull utan mådde rätt bra, var bara allmänt trött så jag gjorde lite pannkakor till mig & baby sen låg jag & läste & kollade på tv hela dagen, somnade även när nicklas spelade xbox.

idag så steg jag upp runt halv tio & satte mig själv på bantning så jag släpade ut mig ur lägenheten & gick i 40 minuter det var riktigt härligt det ska jag fortsätta med, när jag kom hem blev det att spinga några extra gånger i trappan för jag skulle hämta mitt kort så jag kunde handla lite nyttig frukost, så det blev att spinga upp & ner & in på netto & köpa fil, groft  bröd, äppel & gurka. ska även be mamma handla vitkål till mig, jag är sugen på vitkålsoppa :)

ah det var denna helgen, imorgon är jag ledig mest hela dagen, för om jag inte nämt det så istället för att sluta skolan gick jag med på att dom ändrade mitt schema så jag går endast på dom lektionerna jag tyckte var viktiga & roliga.
men jag börjar i alla fall vid tio i två imorgon & slutar halv fyra har bara musik imorgon så det blir att vara ute & gå imorgon med :)
snart är det faktiskt sommar med, eller i alla fall sommarlov ! ca 10 veckor kvar bara . det ska bli härligt, jag ska samla ihop pengar till en utlandsresa med. åååh jag vill utomland nu !

men nu ska jag gå & läsa lite till i min bok.
ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0