I tried to be chill but your so hot that I melted

idag & nästan helt nyss kom jag på att jag blir väldigt glad av låten Im yours med Jason Mraz, plus att jag längtar väldigt mycket till sommarn nu ! längtar efter sol & bad och en massa skratt och fester gud vad härligt!

trotts att det har varit en piss kass värdelös dag så värkar det som att den kanske kommer sluta lyckligt trotts allt ?
det hade ju varit skönt om något hade gått så som jag vill för en gångs skull & det hade blivit bättre om nicklas hade kommit hem & kramats med mig, men han är på granada & kommer inte hem på i alla fall fyra timmar.
snart ska jag gå & lägga mig med så går tiden fort & han är hemma inom bara några få ensama stunder.

jag har ju alltid Pip & Staffan, pipn sover & staffan ligger på rygg mellan mina armar så det är lite svårt att skriva , jag flyttar på han bak hela tiden men han vägrar att gå bort härifrån. han är så söt.

det har ju även varit earth hour idag för lite mer än en timme sedan. jag var pepp så jag slog av allting & tände en massa ljus & satte mig ner med en bok.mysigt men det hade varit bättre om nicklas var hemma som det var planerat från början, så det blev rätt ensamt efter ett tag & jag gav upp efter 57 minuter så , så dålig var jag inte trotts allt. Staffan var rätt så nyfiken på alla ljusen & kunde ej sitta still, kanske därför han är så pysig nu.

men nu ska jag sätta mig tillrätta i sängen men lite försenad kvällsmat & sen ska jag sova i väntan på att min älskling kommer hem. ha det bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0