jävla skit

första dagen i skolan på typ två veckor idag, det ska nog gå bra vi ska bara vara i köket.
steg upp vid kvart över sex med nicklas idag för att jag börjar vid åtta. men nu ångrar jag mig för klockan är inte ens sju än.

än så länge har jag varit ute med pip sagt hej då till nicklasbabe kollat på vakna med the voice & snokat rundor på bilddagboken.
men vad kan man göra den här tiden på dygnet.



det är så utmattande att hata dig.
jag vill bara att det ska vara över, nu & föralltid.
för att se in i dina ögon igen vill jag inte, jag behöver inte det
jag kan varje centimeter av din kropp ditt as
ut ur mitt huvud ut nu, för jag vill inte ha dig här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0