skolmöte

ska på skolmöte om ca två timmar.
skulle visst prata med syokonsulenten om något piss. jag vill egentligen inte gå dit alls
men det är ett måste visst, jag trodde faktiskt att det bara var att säga jag ska sluta & sen slutade man.
men men så fel man kan ha, det ska ju alltid vara någonting i vägen eller hur :)  men i vilket fall som helst så ska jag till skolan vid halv ett för att först prata med min lärare & sen då snacka med syotanten.

Efter det så ska jag fika med mamma , & senare ska jag nog ringa nina & se om jag kan komma dit i veckan :)

just nu så sitter jag här & kollar egenom bilder sen jag vara i kalix emd mamma hos familjen johansson!
jag saknar verkligen dom & ju mer jag tänker på det ju ledsnare blir jag av tanken att man inte kan träffa micke mer.
det är rätt jävla sorgligt, men mest ledsen är jag för deras skull.
ska spara pengar så jag kan åka upp dit denna sommarn, de blev ju inte så förra sommarn.
jag bjuder på en bild


men nu ska jag iallafall ta & fixka till ansiktet lite & platta håret.
ha det bra & önska mig lycka till idag!

Kommentarer
Postat av: emma

och vi saknar dej, emmy!

2009-03-03 @ 23:44:06
URL: http://cezilema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0