sommarjobb

hejhej.
skulle egntligen till skolan idag & vara med & laga lite mat, men det blev att fika med min pappa istället.
Det var rätt trevligt fast han tjatade på mig om skolan men det visste jag att han skulle göra
men i vilket fall som helst var det trevligt att se sin far :)

efter det så gick jag hem till mamma & pratade lite & det blev en del prat om sommarjobb.
så det blev att jag sen gick ut i lite olika affärer & bönade och bad om sommarjobb, dock fick jag ett nej överallt.
men nu sitter jag hemma igen i alla fall & pratar med nicklas mamma om självklart sommarjobb.
hon säger att jag borde gå upp på´komunen & det ska jag bannemej göra, nästad direkt :D

men har inte tid att skriva mer nu.
hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0