söndag

Idag är det söndag & klockan är kvart i tio :)  det är rätt härligt att kunna gå upp så tidigt på söndagar, innan sov man ju till två om dagarna ! fan vad vuxen jag har blivit då, håll käft ;)

jag har paxat datorn & nicklas han sitter vid tv:n än så länge
men sen ska det iallafall städas här hemma & sen ska vi köra till willys & handla, det börjar ta slut i frysen nu.
ska nog ta & göra iårdning lite frukost nu & mat till nicklas imorgorn :)

Hoppas på jobb i veckan , så jagtjänar lite pengar i alla fall, för det kommer behövas i dessa svåra tider.
på tal om pengar så är jag riktigt nöjd med mina inköp från igår, även nicklas tyckte om mina kläder & sin nya shorta.
ibland får man faktiskt slösa & jag har inte handlat tröjor till mig själv på hur länge som helst.
kom på nu med att jag köpte en tjock tröja också , en vit en, har inte många sånna :D

Men men nu ska jag bege mig till köket.
har det bra.
hej

Kommentarer
Postat av: Marina

gött att du fått så du ska passa ungar och så iaf! så du inte står utan jobb och utbildning som en annan nu när de är svårt med jobb.. :)

2009-03-01 @ 20:34:36
URL: http://marinakuivasto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0