helgen

orkade inte gå till skolan idag var något så otroligt trött i morse, antagligen på grund av att jag inte fått sova ordentligt den senaste tiden.
så jag har varit hemma helöa dagen, gick hem till mamma en stund & fick lite mat som hon hade köpt till oss & sen gick jag hem igen & halv sovframför tv:n i någon timme innan nicklas kom hem.
nu har vi nyss ätit kvällsmat & snart så börjar desperate housewifes så då blir det att kolla på det.

i fredags så var danielle & jocce här, i lördags var det förrest hemma hos mig & sen gick vi till a-huset, det var dock roligare hemma hos mig än vad det var där så jag gick hem runt halv elva, mötte olivia & stina på vägen hem så vi gick till mig & kollade på american pie 2 sen somnade dom så jag gick med & la mig.


madelnene

olivia & johanna

therese jag & erna

ALLA

på söndagen så var jag hemma hela dagen orkade inte göra så mycket,  hade mysdag med baby nästan hela dagen plus att jag tittade på marley & jag , vilken sorglig film det va! den var jätte bra & rolig men i slutet så kunde jag inte hålla mig ifrån att gråta ahhh jag hatar filmer med djur för det blir alltid så ledsamt tillslut. men jag klarade mig.

igår på måndagen så åkte jag & mormor till dragör med svenska dagsresor & det var rikitgt roligt faktiskt, spenderar inte så mycket tid med min mormor förutom när man är hemma hos henne dricker kaffe & snackar skit så det var trevligt.
köpte lite sprit & en flaska vin med kiwi smak det kan bli roligt.

men nu ska jag ta & hoppa in i duschen & sen kolla på tv.
ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0