We had seasons in the sun

nu är det en ny dag & jag steg upp vid nio för att kunna vara pigg när skolan började vid kvart i nio.
det blev att ta ut pip & gå bort till mormor & dricka morgon kaffe med henne & mamma, sen blev det att jag stannade där till halv elva & skulle gå till skolan efter det, men gick istället & köpte ny piercing & sen gick jag till óle där marina & adde var.
så spenderade hela dagen med marina i stället för att gå till skolan.
men imorgon ska jag gå dit & vara där till klockan ett i alla fall sen är det marknad som gäller, nina & my kommer också hit. Magnus har förresten fått tid till operaton nu äntligen! på fredag, det kommer gå bra, hoppas bara han blir frisk snart så han kan vara med my lite mer.

nu ska jag ta & spela lite spel med min baby & plåga han lite. det förtjänar han!

hejhej

jag bjuder på en bild på staffan för att han är så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0